roligtattbaka-bloggen

Hejsan!
Har ni tråkigt?
sugen på att baka
något gott men
inte så komplicerat?
gå in på bloggen så
finns det alltid något
att hitta på om du vill
baka lite, som kanske
inte kräver mer än
15 minuter att göra.

Jag kommer att börja att blogga lite mera när jag fått tag på
en header för då är det alltid roligare att titta.
så inom en vecka kommer jag att vara en lite mer aktiv bloggare här.

Här berättar jag alltså om:

  • Bak
  • vad jag gjort på dagen + recept
  • vad jag kan rekomendera att alltid ha hemma inför baket.
  • så slösar du inte ner för mycket disk.

Några gånger jag lägger ut inlägg om recept.
så kanske jag även lägger ut en bild på hur sluresultatet blir.
hur dom ser ut och hur dom smakar :)

xoxo roligtattbaka-bloggen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0